tirsdag den 29. maj 2012

Hvad skal man tro?

Hvad skal man tro efter så lang tid hvor man ikke betød noget og bare var en ven? Hvordan kan det være at han lige pludselig faldt for mig igen? Jeg er bange for at falde pladask for ham igen.. Det var svært at komme over ham første gang, men at skulle igennem de samme følelser igen. Det vil jeg simpelthen ikke kunne klare, men han virker oprigtig omkring det, at han virkelig er begyndt at falde for mig, som han var i dag og som nogle ting han har lovet mig. Men det irriterer mig stadig grænseløst at han ikke vil svare på hvorfor jeg ikke kan være i deres Camp på Roskilde. Jeg vil så gerne med, men har ikke nogen Camp og derfor står det til jeg ikke skal med. Jeg kunne have været med mit hold i Itaæien, men fordi jeg regnede med at skulle på Roskilde sagde jeg nej. Det fortryder jeg virkelig meget pt. For jeg kan jo alligevel ikke komme med fordi jeg fucking ikke har nogen Camp. Så ved ikke rigtig hvordan jeg skal beskrive mit liv pt. besværligt, indviklet, op og ned. Så er der jo også lige min eksamen. Kemi... Seriøst? Det er bare det sidste fag jeg ville trække, så det er jo nega awesome, men har lavet en aftale med en veninde, så forhåbentlig dumper jeg ikke. Og så bestod jeg fysik!! Det lyder åndssvagt at sige, men et 02 i fysik for mig er godt når jeg har fået 00 hele året! Så ja, bare en lille Update på det hele :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar