tirsdag den 30. oktober 2012

Når en drøm føles virkelig.

Jeg havde en drøm her i nat, det var ikke som sådan et mareridt, men det føles sådan.
Da jeg vågnede var det første jeg tænkte "Det kunne ske virkeligt". Det skræmmer mig, at jeg kunne tro det. Den handlede nemlig om at Christian var mig eller skulle til at være mig utro. For et år siden ville jeg have sagt "Det kunne han aldrig finde på", men eftersom han kyssede en for et år siden, da vi var kærester og der var en som kyssede ham her for en måneds tid siden, ved jeg det ikke. Oven på den dårlige drøm har han også lige droppet vores aftale i morgen og så tror han det er pludselig er okay fordi vi så tager ud og spiser mandag i stedet. Så ved ikke lige hvordan den står til mellem os, da vi skiltes i dag var det lidt, well, ikke med en sød tone. Tror bare det har været en dårlig "Christian"-dag, med drømmen og en aflyst aftale. Men ved så heller ikke hvordan det skal gøres godt igen, orker ikke det igen er mig der skal tage initiativ.
Mmmh, når, kan ikke bekymre mig om det nu, alt skal nok blive fint, I know :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar