søndag den 17. februar 2013

Vinterferie!!

Har fået vinterferie! Det er virkelig skønt, men Christian er taget en uge på ski. Skrev en sød besked til ham før han tog afsted fredag morgen, men han har ikke svaret.. Håber han har en god undskyldning, ellers kan det hurtigt blive slut. Synes virkelig det er ledt af ham og rigtig unfair.. Men nu må vi se, måske han havde en god grund.. Men nevertheless savner jeg ham, håber på en måde han også savner mig.. Han er afsted med en masse fra hans klasse, men en af de der piger kan jeg virkelig ikke fordrage, men de er ok venner, så det jo fedt.. Prøver ikke at tænke for meget over det, men føler mig lidt trådt på når han ikke svarede på min egentlig meget søde besked om at jeg ville savne ham og elsker ham :/ Heldigvis har jeg Diana! Haha. Den pige har reddet min vinterferie, har lige tilbragt weekenden med hende, vi var i byen fredag, lavede intet lørdag og har været ude og spise med et par andre veninder i dag søndag, skønt! I morgen skal vi ud og købe ny iPhone til hende og ind og være publikum på et nyt underholdningsshow på tv2!
Ellers skal jeg egentlig bare træne i ferien, Christian kommer hjem søndag, så nu får vi se om han skriver når han er kommet hjem...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar